Paris Işıltısı

Description:

Paris Işıltısı

paris ışıltısı

Cilt; düzensiz uyku, yorgunluk, stres, mevsimsel farklılıklar, yaş, güneş ışınlarının zararlı etki, yetersiz su tüketimi ve sağlıksız beslenme gibi nedenlere bağlı olarak ışıltısını zamanla yitirebilir. Kış aylarında soğuk havadan kaynaklanan yıpratıcı etkilerden, yaz aylarında ise güneş ışınlarının zararlı etkilerinden dolayı ciltte ince kırışıklıklar oluşabilir. Canlı, parlak ve sıkı bir cilde sahip olmak isteyenler tarafından son zamanlarda en sık tercih edilen medikal estetik prosedürlerden biri Paris ışıltısıdır.

Paris ışıltısı; donuk, mat ve yorgun görünen cildin canlandırılması ve kırışıklıkların açılması amacıyla etken mezoterapi maddelerinin enjeksiyonuyla uygulanır. Bir hücre yenileme tedavisi olan Paris ışıltısı prosedüründe uygulama bölgesin enjekte edilen aktif maddeler cilt yenileme tedavisi çok daha ileri bir seviyeye taşımaktadır. Yalnızca tek bir uygulama sonunda dahi cilde ışıltılı bir görünüm sağladığı için hücresel anlamda yaşlanma etkileriyle savaşmak için tercih edilebilecek en etkili tedavi yöntemlerinden biridir.

Paris Işıltısı Nedir?

Paris ışıltısı yüze gençlik ışıltısı kazandırmak için uygulanan ve cerrahi prosedür içermeyen bir anti-aging tedavisidir. Yüz, kol, dekolte, boyun ve göz altı bölgelerine uygulanabilir. Uygulama sırasında enjekte edilmek üzere hazırlanan özel karışım, enjeksiyon bölgeleri ve seans sayısı kişi özelinde belirlenir. Düzenli aralıklarla tekrarlanabilir bir özellikte olduğundan devamlılık imkanı vermektedir. Hücre yenileme özelliği nedeniyle anti-aging bir tedavi olan Paris ışıltısı mutlaka alanında uzman kişilerce uygulanmalıdır. Uygulamadan sonra fibroblast aktivitesini artıran Paris ışıltısında uygulanan karışım için hyaluronik asit başta olmak üzere birçok farklı madde yer alır.

Paris Işıltısı Neden Yapılır?

Paris ışıltısı cildin canlılığını ve dayanıklılığını artırmasının yanı sıra ciltteki ince kırışıklıkları onarma etkisine sahiptir. Cilde canlılık ve aydınlık vererek göz kamaştırıcı bir parlaklığa ulaşılmasını sağlar.

Paris ışıltısı prosedüründe uygulanan karışımın içinde kişinin güzel ve pürüzsüz bir cilde sahip olmasını sağlayacak maddeler vardır. Bu karışımın olmazsa olması hyaluronik asittir. Nem oranını artırarak cildin en önemli ihtiyacını karşılamış olur. Ciltte gerekli miktarda bulunmadığı ve azaldığı takdirde farklı sorunlar yaşanmasına neden olan kolajen sentezini tetikleyen serbest radikaller de hazırlanan özel karışımda yer alır. Bunların yanı sıra enjekte edilen karışımın içinde elastin, protein, vitamin, koenzim, glutation, nükleik asit, dekstroz anhidroz, polisorbat ve kolajen üretimini destekleyen amino asitler de yer alır.

Paris Işıltısı Kimler İçin Uygundur?

Her yaş grubuna uygulanabilen etkili bir medikal estetik prosedürüdür. Cildinde çeşitli nedenlere bağlı olarak kırışıklıklar oluşan, elastikiyet kaybı görülen, cansızlık, kuruluk ve donukluk sorunları olan kişilere Paris ışıltısı uygulanabilir. Özellikle yaş alma, ultraviyole ışınları ve yer çekiminin olumsuz etkilerini gidermek için göz çevresi, boyun, kol, yüz ve el gibi yaşlanma belirtilerinin görüldüğü yerlere uygulanabilir. Kolajen ve elastin üretimini artırma özelliği sayesinde cilde, gereksinim duyduğu vitamin ve mineral desteğini verir. Böylece cilt daha canlı, ışıltılı ve genç görünür. Tüm ciltlere yönelik olarak gerçekleştirilen tedavilerde ve her mevsimde uygulanabilme özelliği vardır.

Paris Işıltısı Nasıl Yapılır?

paris ışıltısı nasıl yapılır

Paris ışıltısı mutlaka alanında uzman ve deneyimli kişiler tarafından uygulanması gereken bir medikal estetik prosedürdür. Aksi durumda cilt yüzeyinde geri görülemeyecek hasarlar oluşması söz konusu olabilir. Uygulamadan önce bölgeye anestezik krem sürülür ve bölgenin uyuşması beklenir. Daha sonra belirlenmiş olan bölgelere karışım enjekte edilir. Hasta uygulama sırasında herhangi bir acı ya da ağrı hissetmez. Uygulamadan sonra doktor onayı olmadan cilde herhangi bir kozmetik ürün sürülmemesi ya da enjeksiyon bölgelerine masaj uygulanmaması önemlidir. Cilt güneş ışınlarından korunmalıdır. Enjeksiyon bölgesinde geçici kızarıklık ve şişlik görülmesi doğal bir durum olarak değerlendirilmelidir.

Paris ışıltısı prosedüründe enjekte edilen karışım içindeki bileşenlerin kalitesi uygulamanın başarısı açısından çok önemlidir. Karışım cilt yüzeyinin kusursuz bir hale getirilmesi için hazırlanmakta olup kişinin ihtiyacına göre belirlenen bölgelere enjekte edilir. Uygulama sonuçları enjeksiyon yapıldıktan hemen sonra görülmeye başlasa da birkaç gün içinde tam etki görülebilir. Kalıcı ve optimum sonuçlar alınması istendiğinde belirlenen aralıklarla belirlenen seans sayıları gerçekleştirilmelidir.

Paris ışıltısı prosedürünün etkisi başlatma, onarma ve stabilize olmak üzere 3 aşamada gerçekleşir. Önerilen uygulama aralığı 15 günde bir 3 seans daha sonra 1 ay aralıkla 2 seans şeklindedir. Bu şekilde cilt kalitesinin artırılması, yaşlanma belirtisi olan kırışıklıkların azalması söz konusu olmaktadır.

Paris ışıltısı enjeksiyonundan sonra kişiler günlük yaşamlarına kaldıkları yerden devam edebilirler. Önerilen seans sayısı 5 olmakla birlikte kişinin cildine ve ihtiyaçlarına göre farklılık söz konusu olabilir. Sonuçların korunması için işlemin yılda 2 kez tekrarlanması gerekir.